poniedziałek, 4 października 2021

05.10.2021r.  


Temat: Kim jesteśmy w Internecie?   


Podręcznik s.36-39 👀


Cele:

1. Czytam ze zrozumieniem tekst literacki

2. Wypowiadam się na temat cech bohatera

3. Oceniam zachowanie głównego bohatera

4. Odnoszę sytuację ukazaną w tekście do swojego życia

5. Podaję znaczenia wskazanych wyrazów


1. Aktywne wprowadzenie:

        a. Łańcuch skojarzeń – zapiszcie w zeszycie słowa „samotność” i „Internet”, a następnie zapiszcie co mają ze sobą wspólnego

        b. Kilka słów o książce


2. Odczytanie tekstu Wielki wybuch, czyli K kontra K

3. Rozmowa o Kryspinie, jego zachowaniu oraz o tym, kim jest chłopiec, a kim chciałby być. (Po przeczytaniu, ćw. 1.) 

4. Ocena sposobu wypowiadania się bohatera tekstu. (Po przeczytaniu, ćw. 2.) 

5. Podanie sposobu radzenia sobie z dokuczaniem kolegów. (Po przeczytaniu, ćw. 3.) 

6. Opinie na temat e-maila napisanego przez Kryspina. (Po przeczytaniu, ćw. 4.) 

7. Redagowanie rad dla osoby, która udaje kogoś innego. (Po przeczytaniu, ćw. 5.) 

8. Wyjaśnianie znaczenia podanych wyrazów w kontekście fragmentów powieści Wielki wybuch, czyli K kontra K. (Po przeczytaniu, ćw. 6.) 

9. Analiza ilustracji do tekstu. (Po przeczytaniu, ćw. 7.) 

10. Aktywne zakończenie. (Praca twórcza, ćw. 8.):

        a. Jak możemy spędzać czas z przyjaciółmi bez smartfona i komputera? 


😀 to już wszystko na dzisiaj :) do zobaczenia na następnej lekcji 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

15.06.2022r.   Temat: W pracowni Leonarda da Vinci – escape room.  Dziś czeka nas zabawa w pracowni naszego bohatera – oto escape room:  htt...