05.10.2021r.
Temat: Kim jesteśmy w Internecie?
Podręcznik s.36-39 👀
Cele:
1. Czytam ze zrozumieniem tekst literacki
2. Wypowiadam się na temat cech bohatera
3. Oceniam zachowanie głównego bohatera
4. Odnoszę sytuację ukazaną w tekście do swojego życia
5. Podaję znaczenia wskazanych wyrazów
1. Aktywne wprowadzenie:
a. Łańcuch skojarzeń – zapiszcie w zeszycie słowa „samotność” i „Internet”, a następnie zapiszcie co mają ze sobą wspólnego
b. Kilka słów o książce
2. Odczytanie tekstu Wielki wybuch, czyli K kontra K.
3. Rozmowa o Kryspinie, jego zachowaniu oraz o tym, kim jest chłopiec, a kim chciałby być. (Po przeczytaniu, ćw. 1.)
4. Ocena sposobu wypowiadania się bohatera tekstu. (Po przeczytaniu, ćw. 2.)
5. Podanie sposobu radzenia sobie z dokuczaniem kolegów. (Po przeczytaniu, ćw. 3.)
6. Opinie na temat e-maila napisanego przez Kryspina. (Po przeczytaniu, ćw. 4.)
7. Redagowanie rad dla osoby, która udaje kogoś innego. (Po przeczytaniu, ćw. 5.)
8. Wyjaśnianie znaczenia podanych wyrazów w kontekście fragmentów powieści Wielki wybuch, czyli K kontra K. (Po przeczytaniu, ćw. 6.)
9. Analiza ilustracji do tekstu. (Po przeczytaniu, ćw. 7.)
10. Aktywne zakończenie. (Praca twórcza, ćw. 8.):
a. Jak możemy spędzać czas z przyjaciółmi bez smartfona i komputera?
😀 to już wszystko na dzisiaj :) do zobaczenia na następnej lekcji
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz