środa, 8 czerwca 2022

 9.06.2022r. 

 

Temat: Nie, nie i jeszcze raz nie!  


Podręcznik s. 280-281 👀


Cele:

1. Wykorzystuję wiedzę o zapisie przeczenia „nie” z różnymi częściami mowy

2. Rozpoznaję w tekście podstawowe części mowy

3. Tworzę poprawne formy stopnia wyższego i najwyższego przymiotnika

4. Układam spójny tekst


1. Aktywne wprowadzenie:

        a. Zapiszcie w zeszycie jak najwięcej rzeczowników zaczynających się przeczeniem „nie” 


2. Użycie w zdaniach przeczenia nie. (Na rozgrzewkę) 

3. Przypomnienie zasad pisowni nie z różnymi częściami mowy. (Przypomnienie ) 

4. 👉Uzupełnienie tekstu przeczeniem nie. (Czas na ćwiczenia, ćw. 1.) 

5. Omówienie pisowni przeczenia nie z przymiotnikami i przysłówkami w stopniu wyższym i najwyższym, z przysłówkami niepochodzącymi od przymiotników oraz z liczebnikami. (Nowa wiadomość) 

6.👉 Uzupełnienie podanych wypowiedzeń przymiotnikami duży i łatwy w stopniu wyższym i najwyższym. (Czas na ćwiczenia, ćw. 3.) 

7. 👉Pisownia przeczenia nie z różnymi częściami mowy. (Czas na ćwiczenia, ćw. 4.):

        a. https://wordwall.net/pl/resource/905585/polski/jak-zapisa%c4%87-partyku%c5%82%c4%99-nie

        b. https://wordwall.net/pl/resource/12614205/polski/pisownia-nie


💬 to już wszystko na dzisiaj :) do zobaczenia na następnej lekcji 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

15.06.2022r.   Temat: W pracowni Leonarda da Vinci – escape room.  Dziś czeka nas zabawa w pracowni naszego bohatera – oto escape room:  htt...