9.06.2022r.
Temat: Nie, nie i jeszcze raz nie!
Podręcznik s. 280-281 👀
Cele:
1. Wykorzystuję wiedzę o zapisie przeczenia „nie” z różnymi częściami mowy
2. Rozpoznaję w tekście podstawowe części mowy
3. Tworzę poprawne formy stopnia wyższego i najwyższego przymiotnika
4. Układam spójny tekst
1. Aktywne wprowadzenie:
a. Zapiszcie w zeszycie jak najwięcej rzeczowników zaczynających się przeczeniem „nie”
2. Użycie w zdaniach przeczenia nie. (Na rozgrzewkę)
3. Przypomnienie zasad pisowni nie z różnymi częściami mowy. (Przypomnienie )
4. 👉Uzupełnienie tekstu przeczeniem nie. (Czas na ćwiczenia, ćw. 1.)
5. Omówienie pisowni przeczenia nie z przymiotnikami i przysłówkami w stopniu wyższym i najwyższym, z przysłówkami niepochodzącymi od przymiotników oraz z liczebnikami. (Nowa wiadomość)
6.👉 Uzupełnienie podanych wypowiedzeń przymiotnikami duży i łatwy w stopniu wyższym i najwyższym. (Czas na ćwiczenia, ćw. 3.)
7. 👉Pisownia przeczenia nie z różnymi częściami mowy. (Czas na ćwiczenia, ćw. 4.):
a. https://wordwall.net/pl/resource/905585/polski/jak-zapisa%c4%87-partyku%c5%82%c4%99-nie
b. https://wordwall.net/pl/resource/12614205/polski/pisownia-nie
💬 to już wszystko na dzisiaj :) do zobaczenia na następnej lekcji
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz